Patat met - Reisverslag uit Sanaa, Jemen van Harrie Schoot Uiterkamp - WaarBenJij.nu Patat met - Reisverslag uit Sanaa, Jemen van Harrie Schoot Uiterkamp - WaarBenJij.nu

Patat met

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Harrie

08 April 2008 | Jemen, Sanaa

dinsdag 8 april
De ICT mensen nog eens goed uitgelegd dat ik voor alle mappen op de server lees en schrijfrecht wil hebben om de bedrijfsgegevens ook voor anderen zichtbaar te maken. Nu was het binnen no-time gereed. Gelukkig.
Badri had problemen met de videocamera voor de putinspectie. Dit moet zo snel mogelijk weer klaar omdat anders het programma gaat uitlopen. Er was water in de behuizing gekomen en nadat hij dit had drooggemaakt, bleef het beeld op zwart.
Zonder gereedschap bracht hij de spullen in huis, na wat rommelen vond ik toch nog wat, maar geen sleutels of bahco, dus kan ik niets beginnen. Vanavond de stad in voor een bord met deegkoeken en shoarma, en tot mijn verbazing wat stukjes FRIET met mayonaise zelfs. Toen dit weggewerkt was, nog een Yemenitische hamburger, maar wel zonder groente, dus haalde de man het er met de handen weer netjes tussen vandaan. het smaakte wel goed. hopelijk zijn we ondertussen een beetje resistent geworden voor de bacterien hier.

• 09 April 2008 - 20:02

Willie:

Hallo Harrie,
    Ik had jou mooie verhalen al gemist, maar gelukkig het is zoals altijd ook nu weer helemaal goed gekomen.

• 09 April 2008 - 20:15

Martin.:

Hi, Harrie.
    Eindelijk kontackt, Had al diverse keren gekeken.
    Hopelijk gaat het nu beter met je been en maag, pas maar op met dat voedsel!
    Ik heb je eergisteren ook een mail gestuurd, maar dat kun je misschien daar niet ontvangen.
    Werk ze daar, en de groeten van,
    M.G