Koran gekopieerd? - Reisverslag uit Sanaa, Jemen van Harrie Schoot Uiterkamp - WaarBenJij.nu Koran gekopieerd? - Reisverslag uit Sanaa, Jemen van Harrie Schoot Uiterkamp - WaarBenJij.nu

Koran gekopieerd?

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Harrie

05 April 2008 | Jemen, Sanaa

zaterdag 5 april.
Voor de 80 putten in het veld moeten controle kastjes geplaatst worden. Klaas W. Heeft in NL. en proefexemplaar laten maken.
Met Hoessein bij een aantal bedrijfjes gekeken of deze onderdelen leverbaar zijn. Twee collega's van het waterbedrijf die de Koran al hadden uitgeleend aan Erwin en Frank, probeerden nu mij te bekeren. Een paar teksten werden voorgelezen, het kwam mij allemaal bekend voor. Ze beloofden me een kopie van de Koran op DVD, en tevens een vertaal DVD van Engels-Arabisch-Engels. Net als de bij Koran DVD zit hier ook een mogelijkheid in om de teksten te luisteren, zowel in het Arabisch als in het Engels en Frans. Het Arabisch had ik op de diverse ochtenden al eerder gehoord, dacht ik, en het Engelse deel kan ik mooi gebruiken om de uitspraak te oefenen. Nog bezig geweest met de rapportage voor het puttenveld. Savonds thuis gebleven nog te veel last van mijn been.