Koran gekopieerd? - Reisverslag uit Sanaa, Jemen van Harrie Schoot Uiterkamp - WaarBenJij.nu Koran gekopieerd? - Reisverslag uit Sanaa, Jemen van Harrie Schoot Uiterkamp - WaarBenJij.nu

Koran gekopieerd?

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Harrie

05 April 2008 | Jemen, Sanaa

zaterdag 5 april.
Voor de 80 putten in het veld moeten controle kastjes geplaatst worden. Klaas W. Heeft in NL. en proefexemplaar laten maken.
Met Hoessein bij een aantal bedrijfjes gekeken of deze onderdelen leverbaar zijn. Twee collega's van het waterbedrijf die de Koran al hadden uitgeleend aan Erwin en Frank, probeerden nu mij te bekeren. Een paar teksten werden voorgelezen, het kwam mij allemaal bekend voor. Ze beloofden me een kopie van de Koran op DVD, en tevens een vertaal DVD van Engels-Arabisch-Engels. Net als de bij Koran DVD zit hier ook een mogelijkheid in om de teksten te luisteren, zowel in het Arabisch als in het Engels en Frans. Het Arabisch had ik op de diverse ochtenden al eerder gehoord, dacht ik, en het Engelse deel kan ik mooi gebruiken om de uitspraak te oefenen. Nog bezig geweest met de rapportage voor het puttenveld. Savonds thuis gebleven nog te veel last van mijn been.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Jemen, Sanaa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 April 2008

Taxi-busrit door Ta'izz

12 April 2008

Rondje om de zon voltooid

10 April 2008

Diep ravijn langs de weg

09 April 2008

eerste Sisha ervaring

08 April 2008

Patat met
Harrie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 46745

Voorgaande reizen:

24 November 2004 - 20 December 2004

Mijn eerste reis

Landen bezocht: