Back home in High Hexel City - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Harrie Schoot Uiterkamp - WaarBenJij.nu Back home in High Hexel City - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Harrie Schoot Uiterkamp - WaarBenJij.nu

Back home in High Hexel City

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Harrie

18 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Iedereen die een reactie of een mailtje gestuurd heeft, bedankt voor de leuke reacties.
De collega's hierbij nogmaals bedankt voor het ruilen van de diensten, en het overnemen van bepaalde werkzaamheden.
De foto's en films zullen gerangschikt worden, en binnenkort kunnen jullie deelgenoot worden van onze avonturen.

Bedankt BVC'ers.

• 22 December 2007 - 10:07

Josefien:

Ha Harrie,

Tjee wat is het snel gegaan. Zo ging je nog weg en zo ben je al weer terug. Missie volbracht tot zover. Het was leuk om alles een beetje te kunnen volgen. Maar....wat zul je het koud hebben hier :-)

Groetjes Willie en Josefien

• 03 April 2008 - 11:41

Runneeee:

Hallo Harry,

Thanx voor de reactie. Mijn tripje zit er inderdaad op. Nu wordt het hoogtijd voor serieuze zaken...

Ben je nu weer in Ta'izz? Het meest recente bericht lijkt van 18-12 te zijn. Geen weblog updates meer? Ik ben wel benieuwd naar de stand van zaken eigenlijk...

Vervelend van Faisa trouwens zeg! Hopelijk komt ze er weer snel bovenop. Ik heb haar kokoscake gepland staan voor dit weekend. Ik ben benieuwd!!

Groet'n daar!